Friday 13 July 2012

Friends :'(

Nak jadi kawan memang susah tau tak . Banyak gilee pantang larang . Macam aleen . Aleen buat something mesti tak betul . asal ? sebab aleen gedik ? yaaah . aleen memang gedik . kau pun gedik kutttt . Not mee only yaww . tapi dia memang tak tegur aku . kenapa ? aku lagi menyampah kat kauu kut . Ko jangan cakap aku jeee.  But, aleen sungguh tak faham mengapa . hahaaaa .

Math aleen dapat A ! Saya potong 'Dia' . heheeee . I'll do like that bila UPSR -_____________- Sorry kalau aleen ada sakitkan hati kome,kome,komeeee . Heheeee . Syazira was my Clubbie . Tak banyak lah nak tulis Today . Juz nak bagi gambar baru . Aleen study kat Perpustakaan UPSI jeee time TRIAL niieee .



Walaupun sekarang kawan aku hanya chan jo ann dan beberapa orang lagi . aku tetap akan kuat mengaharungi apee saja yang akan berlaku tanpa kau . Aku bolehh . Kau jangan salah sangka yeee .
sorry to say . Aku okay je dengan kau . aku tak okay dengan 'Pendek' tuh . aku memang tak suka dia . dan takkan suka dia . Dia punya mulut macam orang tak gosok gigi 10 ribuu kalai gandaa . Hate u . Salamm .

Lots Of Love,
Qurraizleen Rahmat yg Comel  x)

No comments:

Post a Comment